To My Ex-F


Assalamualaikum..

Huhh . aku taktahu mana mau start dulu. Kelakar bila aku fikir balik. Aku ke yang salah atas semua ni? Apa salah aku.. Teruskan buat aku tertanya tanya.. Bagi aku, memutuskan suatu perhubungan tu tak bagus. Allah marah..


Kita kawan dari form 3. FORM 3. class semua sama. buat apa pun sama.. Lepak makan, semua sama. Tapi nak buat macam mana. kau yang matikan persahabatan kita tanpa aku tahu salah aku. Tanpa... Aku nak cakaplah, terima kasih buat aku macam ni.. Terima kasih ajar aku.


Satulah kenangan yg aku takkan lupakan bila kau dgn dia gaduh dengan budak class. Bukan seorang budak class kau gaduh. Tapi hampir semua budak class nak gaduh dgn kau orang. Aku sebagai kawan takkan nak biarkan bila, kau call nangis2 suruh aku back up kau.. Yeahh, aku tolong. Sampai dorang ejek family aku. yang penting ARWAH AYAH AKU. Arwah ayah aku dorang ejek. Boleh kau terima? Takpe, aku terima lagi, aku back up kau lagi. Dan bila kau dah okay balik dengan dorang semua, kau campak aku. Kau buat aku macam takde. I'm nothing. Tq guys.


Cukuplah.. itu sampai sekarang aku susah nak percaya kawan. Aku senang nak bergaul. Tapi nak terima sebagai sahabat tu susah. Kawan tu senang. Susah bagi aku.

Aku harap kau happy selalu. Aku sentiasa doakan untuk korang berdua. Tq hadir dalam hidup aku. Now aku dah ada ramai kawan baru. Seboleh2 nya aku nak dorang happy. Aku tak suka tengok orang sedih..

My new life :D











Post a Comment

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D