Oh Ketumbit

Assalamualaikum :D

Happy Sunday gaisss .  I got this ketumbit masa hari Khamis tu kot .. Memula tu, awat gatal ni, mesti nak tumbuh ketumbit ni.. Esoknyaaa, haaa kan dah agak . Esok lagi, ini tak beragak. Awat makin besar n besar ni, aku selalu cuci muka bila sampai rumah .. Tapi kenapa masih tak elok!!! Give up

Masa aku form 5 dulu penah kena. Tapi baru dia nak membiak. Aku pinjam cermin cikgu, aku gentel2 sampai nanah dia keluar then dah elok . Hehh ..

Tapi ni, atuk ketumbit kot yg keluar. Besar sangat nanah dia tu, warna putih ... Aku pulak taktaulah Mama yg tak bedung tangan time kecik ke apa. Tangan yg tak reti duduk diam. So aku mengentel jela. Kawan suruh pergi klinik aku malas. Duit lagi..

Last2 aku kan kerja kedai bra, mestilah banyak cermin, so aku kelepetkan eyelip tu terus nampak atuk ketumbit tu.. Siap say Hi lagi.. Hehh. Then aku pun kasi lah nanah tu keluar slow2. Memang perit. Tapi xtak pedih..Merah je mata, tp lega lah, tak makin membesar tapi atuk tu makin kecut . Tau takut dengan aku. Hahaha

Esoknya, Alhamdulillah dah elok. Hihi tak payah nak letak air liur or air kencing kan ? Hihi

p/s : aku tak cukur bulu kening!


Post a Comment

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D