Hutan Lipur Lentang

Assalamualaikum :)

Phewww memang sebulan sekali jela kot aku on blog ni . Hahah . Adoii , ada cerita tapi bila nak type je , idea tu dengan terkedek kedek lari tinggalkan aku . Hikss .

Ekceli ni cerita dalam bulan ni jugaklah . Dalam 9/3/2013 hari tuu. Takdelah lama mana . Tapi serius ni aku tak tipu , nak cakap pun aku malu .. Even dah 19 tahun aku duduk KL . Tapi ni kali pertama aku naik KTM, Monorel .. Kesiannyaaaa ...

Tutup topik tu cepat ! Okay benda ni aku join last minit. Nasib baik aku dah gaji hari tuu . Heheh ..Tapi sempatlah aku mintak tolong Mama masakkan nasi putih dengan ayam masak merah , dan dan ayam untuk BBQ , hihi . TQ Mama . Aku balik kerja je tengok semua dah siap. Hehe

Aku gerak dari rumah dalam 7am sebab nak kumpul kat Mentari Court kat Sunway yg banyak Negro tuu .Masa sampai tu aku rasa macam aku ni pelancong je. Harhar .. So dah kumpul tu , around 7.30 gerak pergi KTM dari Setia Jaya ke mana tah . Memang cuaklah pun , sebab aku ni kuat Imaginasi ..Aku terbayang je dalam cerita UNSTOPPED yg pelakon dia Denzel Washington tuu . Hebak hebak .

Lepas tu yang aku tahu sampai ke Titiwangsa kot yang tempat tunggu bas tu . around 9am jugaklah .. Tunggu uncle bas tu sampai 10.. Tiket pergi RM6. Balik RM5 kot. Arghh lupa. hihi

Naik je bas aku teruslah mengantuk. Sebab tak pernah buat macamtu .. Tidur je, last2 dah sampai around 10.42am . Aihh laju gilalah . Ke tempat dia memang dekat ? Tapi aku yakinlah, uncle tu memang bawak laju --'





























Last word, tq sebab ajar aku naik train monorel semua. Hahah . Best sangat. Lepas raya kita buat besarbesar punya eh ? Hihi

P/S: I love you




Post a Comment

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D