"Bapak ni menyusahkan lah"


Assalamualaikum..
Yeayy syoknyaaa . Orang cuti seminggu aku kerja seminggu. Haha. Good!

Apa perasaan korang bila orang cakap kat korang
"Kau ni menyusahkan lah"
"Kau dah banyak susahkan aku"
"Jangan menyusahkan aku boleh?"

Apa perasaan? Happy? Bangga?
Kalau korang cakap benda tu kat aku. Sure aku taknak kawan kau dah. Serius, terasa, makan dalam.

Mama aku cakap, dia tak pernah pun cakap anak2 dia yang ada "8" orang ni menyusahkan. Tapi bila dia dengar anak dia cakap macam tu dekat adik ke , sape2 lah. Sure dia marah .

Yes ayat tu sangat xelok. Tapi tadi ada 1 family customer ni bapak dia cakap kat anak dia

"menyusahkan orang je" .

Bapak cakap kat anak yg baru 3 tahun . "3 tahun" bukan "30 tahun". . Apalah yang anak dia tau pasal ni. Kalau budak tu faham apa yg bapak dia cakap dan simpan sampai besar. Apa akan jadi?
"Bapak ni menyusahkan lah" tak nyaya ke? Time tu nak salahkan sape?

Fikir dulu sebelum cakap .


2 comments:

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D