Kebaikkan Twitter !

Assalamualaikum :)

Hekhekhek , omey tak blog kite omey tak ? hihi . dahdah . penat tau kita edit . seminggu masa diambil tok edit ni . hehh

okay aku nak share pendapat aku pasal twitter ni . Majoriti semua ada twitter kn ? Moh lerr follow aku . Dah follow tu mention lah . hehh

Sebenarnya pendapat ni bagi akulah . Aku tak taulah pendapat orang lain camne kn ?

 - yang aku nampak jelas adalah pasal perempuan . Haha ini lawak . Memang benda dorang tweet tu ada kala betul . Tapi yang aku heran , mana dorang dapat ayat cenggitu ? Pelik pelik . Sedangkan aku pun taktau perempuan macam tu , tapi lelaki tahu . Haha . Tapi banyak je laki yang still sakitkan hati perempuan .

 - Dakwah . Ini aku suka . Aku ni dahlah bingai pasal agama . Kadang2 apa dorang tweet pun boleh bagi ilmu kat aku . Aku boleh tahu sikit2 . Alhamdulillah ramai yang makin lama makin berdakwah . Suka suka . Tapi ada je orang cakap if nak ramai orang retweet ,  tweet lah pasal agama . Bangang !

 - Drama . Perghhhh ini aku tak tipu . Betul2 punya . Haha . Tak percaya ? ada yang nak bogel , mati hidup semula, nak sunat lagi , arghhh banyak banyakk . Nak bapak mati pun ada . Aihh dunia .

 Kawan - Hikhik , ini pun best gak . Seluruh Malaysia ada twitter kn ? so ramailah kawan dari macam2 tempat .

Tapi main twitter ni pun ada batasnya kan ? Jangan dah kawen pun still gatal2 dalam twitter ni dah . Hihi . Ada apa2 lagi nak share ? Moh kite moh . hihi

Jom follow twitter aku - https://twitter.com/NishaSmsdn




4 comments:

  1. hehe dan paling penting tweeter dikatakan utk golongan yg da berusia jer sebab ayt yg kita le post siket haha=p

    ReplyDelete
  2. XPHAM PKAI TWITTER.. HEHEHE..MANA BUTTON FOLLOW

    ReplyDelete

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D