Bekerja sambil belajar ?

Assalamualaikum :)

Abai kan . Hihikk

Nak tahu pendapat korang . Ape kesan bila kite belajar sambil bekerja ?

Japjap aku story ..

Act aku dah nak mula sem 2 dah . Aku rasa lebih mencabar . Sebab masa sem 1 , aku cuma belajar 4 hari je . 3 jam je tiap hari tuu . Pukul 8am sampai 11am . Bila masuk sem 2 ni , aku rasa belajar 5 hari dan masa tetap 3 jam . So aku cadang nak sambung kerja aku as part time kat sunway . Kerja pun 5 jam je . dari pukul 5pm hingga 10pm .

Boleh ke aku bawak ? Boleh ke ? Tolongggggg :/ . So apa kata korang ? Aku boleh ke ?





7 comments:

  1. eumm, if betul2 perlu kan duit and kerja, better try dlu kot..if rasa xley move on, jgn teruskan oke .. ^^

    ReplyDelete
  2. @Hanna Nabiella Nisha pun rasa macam tuuu . Try dulu lah kan ? Masehh :D

    ReplyDelete
  3. bg saya oke tu oke.. tp maybe plajarn akan terganggu kot.. sebab kita kena fokus dua perkara... kan??

    ReplyDelete
  4. @yaya c domo jyeahh , betul tuu . hmm , hope taklah , doakan k ?

    ReplyDelete
  5. hmm, kalau rasa boleh uruskan masa untuk dua bende tu, go on je. tapi pelajaran jngn abaikan. *susah kot nak uruskan 2 benda dalam satu masa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm , betul tu ika . Now dah okay . Cuma agak penat sikit lah . hehe ..

      Delete

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D