YUYI campur BABI

Assalamualaikum ..

Antara BABI dengan sakit perut mana korang pilih ? Pilih dulu , nanti bagi tau aku k ?

Okay balik kerja tadi sampai2 je rumah Mama cakap..

''Anys , baik kau jangan pakai minyak Yuyi lagi,''
''Har ? kenapa ma ?''
''Cik Mus cakap dia ada campur dengan minyak BABI, tadi Mama nampak CikMus buang botol minyak yuyi yang besar tu''
''Mana dia tau ada campur minyak BABI ?''
''Dah ramai dah cakap, lagipun dia ada tanya kat farmasi tadi''

Fuhh , percaya tak ? Aku percaya , sebab aku dah buat research dah . Dari aku kecik sampai lah sekarang aku guna . Nasib baik aku tak guna pagi tadi . Dah simpan dalam beg dah.. Last2 lupa nak pakai . hehh . Nasib baik nasib baikk .

credit - SINI
Nak lagi banyak , korang boleh pergi google k ? 





4 comments:

  1. serius ke nie? dh laa akak suke pakai minyak yuyi tu... huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius ? Tak sangat kak . Masih ragu ragu lagi ... Hehe , samalah kita suka pakai . Mujarab , haha

      Delete
  2. slamat tak penah pakai..
    suka hidu je..suka bau nya..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh , sedap en bau dia ? Wangi je . limau . haha

      Delete

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D