U like ? I dont .

Assalamualaikum ..

Aku nak share 1 benda yang bagi free . Alahh sape je tak suka bende free en ? Angguk chepat . Hahah .. Manalah tau korang nasib baik kan ? Tapi orang dulu2 percaya yang selalunya nama memperngaruhi tuah nih . Aku percaya ke tak ? Sikit lah ..

Sebab banyak kali kot aku asyik tak kena je bila lucky draw ni . Mencikk .. And selalunya Mama and kakak aku selalu dapat if ada even apa apa . Aku ? Dapat habuk . Err ,

Okay ni aku baru join . Tu aku ajak semua kengkawan aku join . Moh ler . free je . Mana tau tuah en ? Tuah ayam nampak di kaki . Tuah manusia , xde siapa tau . Cewahh ..

Firstly kau pergi website ni .. ULIKE.COM.MY .

Second kau pergi ikut gambar bawah ni . HAHA

isi form . then tekan daftar yang kaler merah tu . Takkan tak reti baca kan ? HAHA

Tweet Us
yang ini untuk mesej and dorang pun ada twitter . Hebat . Hhaha .
Boleh guna fb . twitter .

Okay itu je , senang aih kan ? Tak sampai lima minit pun .. Apapa pun moh kita join mohh ..




Post a Comment

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D