Tahniah JOZAN

Assalamualaikum ..

See biar tajuk yg cerita apa yg aku nak post . Haha , well well well , sebab aku tak dapat tengok dari awal sebab baru balik kerja pukul 10 . So dapat tengok start Syiro :)

Aku ni fanatik sangat dengan Johan . Yes JOHAN . aka Yazid Lim tu haaa . Zizan ? Boleh lah .. Minat jugak , tapi tak seminat Johan .. Idk why .. Tapi fakta . hehe

Ehh , Sepah pun kelakar okay ? Aku minat SEPAH , JAMBU dengan SYIRO . Minat .. 1 family minat dorang ..

Harap Johan cepat sembuhlah .. kesian kau rambut kerinting kembang . Hahah . Amin ..

Tapi tetap takleh kalahkan minat aku kat JOHAN , abang aku k ? abang aku . hahahah .. Tadi aku tengok balik MLM dekat GUATV.COM

Nak tengok ?
That one freestyle ..

and this one muzikal komedi !

Okay , last word . CONGRAT JOZAN !!

P/S : kalau aku jumpa JOHAN , memang aku nak pegang rambut dia dulu . Boleh ? Haha




2 comments:

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D