TRIP PANGKOR : Day 1 (Part 1)

Assalamualaikum ..


Aku malas nak buat ayat pendahuluan lah , terus cerita jela k ? haha .

Hari tu bersamaan hari jumaat tengah malam sabtu (11.50pm) haha , aku , family dgn sebilangan jumlah gigi kampung aku ni ha , ada buat trip , 16,17,18 hb 11 .2012 .dalam 40 orang jugak lah yg join termasuk family aku .

Aku ni nak kata excited tu tak jugak lah . Sebab duit takdak . haha . kesian mama banyak keluar duit . dahlah tengah rabak . Tapi family aku memang jujurlah aku cakap , tak pernah pergi bercuti ke negeri lain . Kecuali Perak , tu pun sebab kampung arwah ayah --' .

So bila dah naik ferry tu memang rasa jakun plus batak lah kan . HAHA
Oh ya , aku ni nasib baik tak mabuk . Cuma pening jela .

Sampai je jeti kite orang pergi makan dulu . For me and family tempat makan too bad . Sangatlah banyak lalat . Nak pergi kedai lain tak bukak lagi kedai . Sepatutnya time cuti2 cmni lah kena jaga pelanggan dan jaga kebersihan kan ? =='

ikan bilis bersepah , lalat bersepah . 


 Peta Pangkor . Oh yang hitam tu adik aku . Hakhak
 My Lovely family . Good aku takde ! sebab aku yang snap :)



Cantiknya warna hijau .



Aku harap benda ni bertukar jadi transformers !

My Mummy :)

Mummy again

with friends

My lil bro .

Benda ni lalu je kite orang nyanyi lagu gerak khas . haha






See my lil bro . Hitam macam negro . hakhak

Jumpa tempat sembahyang cina tepi tuu .


Oh ILOVEGREEN !


Haha time ni lawak ,
Aku dgn yg group kite orang igtkan dah sampai , rupa2nya dia hantar penumpang kat tempat ni . hakhak . yeye je aku kejut kakak aku soh bangun sebab dah sampai . haha . kesian .










Yeayy , dah sampai . Wait for next post ya :)

p/s : takde 1 gambar pun yang edit . Tak kaya nak beli nikon ke canon . Pakai panasonic je . Hikhik





2 comments:

  1. wahhh bestnya pi pankor..cek xpnah sampai hahaha....done follow
    jemput singgah n follow http://myaleo.blogspot.com/2012/11/pantasnya-ia-berlalu.html

    ReplyDelete
  2. @Masmira Masri HAHA , ni pun first time kak :) suruh lah hubby bawak . hihi

    ReplyDelete

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D