Lots Of Memories

Assalamualaikum..



Hm , aku rindu gila kot kat dorang semua ni . Sumpah aku tak tipu ,
Yelaa , maybe semua yang jadi ni ada hikmah ,
Tak selamanya kita kawan kan ?
masing2 dah bawak haluan masing2 .
Act aku rindu rinda kot nak lepak dengan korang semua ,
nak gelak sampai bengkak usus , urat tegang .haha . 
Fine aku takleh lupa semua tuu . 
Maaf , aku terpaksa sibukkan diri untuk lupakan persahabatan kita .
Hanya kita yang tahu apa yang kita tengah lalui sekarang ni
Aku tak suka jadi macam ni . Aku lemah sebab kawan . 
Sebab kawan jugak aku boleh nangis . Aku sedih ,
kita dah tak macam dulu . Aku rindu semua . 
Aku rindu nak bagi arahan kat korang . heheh 
Aku kan suka jadi ketua . HAHA . korang pun layan . 
Insyaallah , ada masa dan jodoh mesti kita jumpa , 
nak jumpa nak tegur korang pun dah malu gila sekarang ,
hihi . itulah aku weyy . takpe2 , akan aku satu kan balik 
semua budak kelas kita 5sastera5 :)
Buat semua kerja pun aku mampu , takkan nak satukan korang 
aku tak mampukan ? HAHA 
Amin .
Lot Of LOVE ..
Asnisha Samsudin
Assistant ,



Post a Comment

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D