Broadband

Assalamualaikum ..

Mood sekarang tengah gembira , kembang kencup segala yang ada dalam diri ni . hihi . tak sabar nak dapat laptop sendiri . itu aja sehh . Yela , untuk senangkan aku tengah belajar ni . Takde ulang alik nak balik Sunway ke Puchong . Walaupun dekat . Ye dakk ? hehh .

Act aku taktau nak pilih mana satu berukben yang okay nanti . Family tak pernah guna pun berukben ni .

Dulu guna P1 , dekat 2 tahun jugak lah . Tapi , connection dia hampeh gila kot . Nak log in fb , twitter bapak lambat . Sampai aku siap makan berak lagi . Tapi bila aku sign out je , tak sampai 2 saat dah boleh .. Nampak kebangangan kat situ kan ??

Last2 tukar Unifi , setakat ni okay lagi lah . Tapi tv kite orang tak tengok pun . Tengok astro. Telefon dia pun okay lah ..

Tapi sekarang dengar cerita yang satu jenama yang baru tak baru . Lama tak lama ni nak buat promosi . Wohaaa . Sape je taknak promosi . Abang aku pun pakai dia punya . Tapi dia guna untuk internet jelah . Murah pun murah dia kata .

Aku pun ingat nak suruh mama amik yang ni . Tapi mama kata survey dulu . Aku pun okay je . Jom tengok apa yang terbaru :)


Nak tau lebih lanjut ?? Jom tengok SINI :)
Btw why not kita share2 berukben apa yang korang pakai , and okay tak ? For more knowledge :)




Post a Comment

Hi , meh lah tinggalkan seketul komen :D